In Polish....somtimes in Greek.....by Polish woman , who lives in Greece

poniedziałek, 20 grudnia 2010

Czas na choinke Ώρα για δέντρο Tree time

Uwielbiam moje drzewko, sama je wybralam, sama przynioslam, ozdoby sa powoli i starannie wybrane, kolor swiateczny i niezmienny- czerwien i zloto.
W szkle jest sliczna choineczka -dawny prezent od Elli, czerwona jest od pieknej Marii, a ostatnia malutka w pokoju mojej corki.

Λατρεύω το δέντρο μου, μόνη μου το διάλεξα, μόνη μου το έφερα, τα στολίδια διαλεγμένα σίγα σίγα , χρώμα γιορτηνό- κόκκινο και χρυσό.
 Δεντράκι στη γυαλί είναι δώρο από την Έλλη, κόκκινο από ομορφή Μαρί, και το τελευταίο στο δωμάτιο της κόρης μου.


                                                                      Moje ulubione....
                                                                     Τα αγαπημένα μου....
Ζnow drzewka, to czerwone przypomina mi moje przedszkolne lata.

Πάλι δεντράκια, το κόκκινο μου θυμίζει τα παιδικά μου χρόνια.


A to moi pomocnicy w strojeniu drzewka jeden moj, a drugi przyjaciel od serca mojego... Chyba od razu widac, ktora to Polska ,a ktora Grecka glowa....he, he...

Αυτοί είναι οι βοηθοί μου στο στόλιζμα του δέντρου, ένας είναι δικός μου, ο άλλος είναι κολλητός φίλος του δικού μου... Μαλλόν από πρώτη ματιά ξέρετε ποιο είναι Ελληνικό  και ποιο το Πολωικό κεφάλι...χε, χε....




Να miescie...  Στην πόλη.....



6 komentarzy:

maj. pisze...

Cudności! Cudności!!!
Nasza też już stoi i zaczynają znikać z niej ciastka... ^^

MariaPar pisze...

Piękne choinki !
Pozdrawiam serdecznie

Fio pisze...

Ale ciekawe ozdoby! Buciki?
Nie wiem , czy juz tego kiedys nie pisałam, ale dlaczego w krajach, gdzie klimat jest bardziej zblizony do temtego z Betlejem, obowiązują jodełki? To raczej nas powinny obowiązywać palmy. Ech, globalizacja... ;-)))

Czarny(w)Pieprz pisze...

Konik, z drzewa koń na biegunach:) Pięknie:)Pozdrawiam.

Vee pisze...

I enjoyed seeing your beautiful Christmas decorations and all the pretty pictures. Have a Merry Christmas!

GundaM pisze...

Nice tree, and i realy like your house !!

Tanks for giving me the idea about translater, now i can read your blog ;)

hugs fra Gunda and the cat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...