In Polish....somtimes in Greek.....by Polish woman , who lives in Greece

niedziela, 29 kwietnia 2012

Candy !!!

                         Przed kilku dniami na mojej liscie obserwatorow pokazala sie stoweczka!!! 
                                                   Wiec jest okazja do swietowania !
                                       Zapraszam wszystkich w moje progi na drugie Candy !

      Zasady znacie -wstawienie wiadomosci ze zdjeciem na bocznym pasku i komentarz !
Jak bedzie jakies wieksze zainteresowanie to najprawdopodobniej wylosuje i druga osobe. Nie wiem jeszcze co wezme pod uwage , ale zastanawiam sie , ze moze wylosuje jakas osobe z listy obserwujacych , albo  z  komentujacych. Zobaczymy...
Do wygrania jak widac i na zdjeciu jest kubek w rozyczki ( w koncu mam kubek w tytule ) i tygielek (briki ) do przygotowania kawy po Grecku. Oczywiscie doloze i oryginalna Grecka kawe do sprobowania (przepis na nia jest       TUTAJ  ).

                                      Zapraszam Was wiec na Moje Drugie Kawowe Candy!
                                                           Losowanie zrobie 14 maja.
A, przy okazji dodam, ze zrobilam sobie drugi fotograficzny blog z moimi ulubionymi zdjeciami. Sa tutaj             http://foto-agni.blogspot.com/

Dimitris Mitropanos , jeden z moich najbardziej lubianych piosenkarzy. Moje pierwsze DVD w Grecji to wlasnie jego.Niestety odszedl nagle w dzien po Swietach. Jest to wielka strata. Slowa i muzyka jego piosenek przemawiaja i do serca i duszy.
                                     Dimitris Mitropanos-Kalokeria kie chimones- Lata i zimy



                                             Morze (SZKLANKA ZE SMIERCIA )

                                                            Blizniacze ksiezyce

48 komentarzy:

MariaPar pisze...

Kolejnych setek !
Miłego świętowania

Anonimowy pisze...

Gratuluję! A po śliczności się oczywiście zgłaszam ;-)

hiperbola@onet.pl

*gooocha* pisze...

Dołączam do kolejki :)

Anstahe pisze...

Jakże by inaczej, ja też w kolejce. Gratuluję stóweńki, u mnie za jakiś czas. Pozdrawiam.

kasia_fd pisze...

pokaźna liczba obserwatorów.
gratulacje.
ps. także w tym wieku nie dawałam się już mamie ubierać, a spódniczki i sukienki zaczęłam namietnie nosić dopiero w połowie studiów. chyba dorosłam do nich.

Aleksandra Stolarczyk pisze...

nie może mnie zabraknąć w tej luksusowej kolejce, po dobra :)

justmaga pisze...

I ja sie ustawiam w kolejce bo dobrej kawy z Grecji to jeszcze nie pilam :) A Kawoszem jestem i to takim co z kubiekiem po mieszkaniu biega :)

justmaga pisze...

* Z kubkiem -zmeczenie wieczorne

aagaa pisze...

Oj chciałabym ,żeby dopisało mi szczęście!
Staję w kolejeczce!!!

violi igłą malowane pisze...

Oczywiście przeczytałam przepis na Grecką kawę i ustawiam się w kolejce na taki piękny zestaw ,,..

Iwona pisze...

Gratulacje!
Ja też z miłą chęcia się zapisuję :-)
Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

cudowny tygielek i kubeczek, mam na nie smaka!!!!! Gratuluje zdjęć i blogu jest wspaniały, zaglądam codziennie.
Pozdrawiam Mirella
MirellaS70@interia.pl

barbaratoja pisze...

Gratuluje i następnej setki życzę;-)
posmakować jaką kawę pije sie w Grecji, ekstra by było.
Piłam w lokalach i tamta kawa nie była inna niż ta którą piję w Polsce, widocznie nie do tych lokali wchodziłam;-)

ROMA pisze...

Dalszego pełnego pasji blogowania życzę i następnych setek obserwatorów. Rozgoszczę się w kolejce i jednocześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
quiteja@interia.eu
Pozdrawiam :)
Magdalena

Patt pisze...

I ja chętnie wezme udział :)

incognito pisze...

Kolejnych setek zatem życzę,ustawiam się grzecznie w kolejce licząc skrycie,iż szczęście ma mnie zapisaną w kajecie :)pozdrawiam serdecznie

Ata pisze...

To i ja się zapisuję - kubeczki to moja słaba strona ;-)

Kre-Akcja pisze...

I kubek, i tygielek, i jeszcze kawa... Trudno sie nie zgłosić. Pozdrawiam :)

OliwkaEwka :) pisze...

zgłaszam się, obserwuję, a banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
kubeczek cudowny! :)
pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Ładny kubeczek :)

blair
blairwaldorf66@wp.pl

HANNA pisze...

Naj naj naj i ustawiam sie grzecznie w kolejce po pyszna kawe. buziole

Janeczkowo pisze...

Bardzo lubię do Ciebie zaglądać. To taki całkiem inny świat niż mój. Fajnie by było mieć tylko dla siebie coś z Twojego świata. Dlatego ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście. Pozdrawiam

wiolkaa93 pisze...

Zgłaszam się
obserwuje i baner na blogu
http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/

LolaArtStudio pisze...

Jako maniaczka kubków po prostu muszę się zapisać:)

mari pisze...

Właśnie mąż zbił mój ulubiony,a Twój taki śliczny,że chętnie go przygarnę.Nigdy nie byłam w Grecji,ale lubię muzykę i podziwiać krajobrazy,poznawać kulturę innych.Chętnie będę zaglądać.Pozdrawiam mari http://mari-sweetcarrot.blogspot.com

raeszka pisze...

Śliczny kubek chętnie bym się z niego napiła herbatki :).
A mąż kawki po grecku :).

Sol pisze...

Uwielbiam kawę, a po grecku jeszcze nie miałam okazji spróbować (a już samo przyrządzanie w takim tygielku musi być wyjątkowe). Nie wspominając o tym, że kocham Grecję i grekę (ale jedno i drugie w 'wydaniu' antycznym ;) )Więc oczywiście nie mogę nie spróbować szczęścia :)

Ataboh pisze...

Ja też staję w kolejce... z ogromną chęcią skorzystam bo ja zdaje się nałogową kawę pijam ;) pozdrawiam

Scarlett pisze...

Koniecznie się zgłaszam. Uwielbiam kawę (szczególnie połączenie kawa-książka).
Pozdrawiam serdecznie!

Anko pisze...

Tygielek mnie urzekł więc z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie.Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

Myszelka pisze...

Chętnie dołączę do udziału w candy. Pozdrawiam

Aleksandrowe myśli pisze...

Gratuluję stówki i życzę kolejnych :)
Zgłaszam się również do zabawy :)

Daniela pisze...

Korzystam z Twojego zaproszenia i ustawiam się w kolejce! Pozdrawiam i życzę szcześcia w losowaniu u mnie!

MAKIN pisze...

Bez kawy nie ma życia! Kawa to podstawa!to moje motta przewodnie! nie mogę wiec nie wziąć udziału w Twoim candy! :)pozdrawiam serdecznie!

Betty pisze...

Ustawiam sie grzecznie w kolejce, bo uwielbiam kawę, zwłaszcza podana w tak cudnym kubeczku :))
Pozdrawiam :))

Esterson pisze...

Kawusia to dla mnie życiodajny napój wiec jak mogłabym nie stanąć w kolejce, oby szczęście mi dopisało:)
http://www.arts-ooak.blogspot.com/
P.S.Zapraszam na Candy do mnie

Aneta pisze...

Uwielbiam kawę i pije jej duużo a w takim kubeczku....mniam
pozdrawiam serdecznie

grazyna pisze...

Pozno ale jeszcze zdazylam, tez chce kubek i naczynko do robienia kawy!
Agnieszko, zamiescilam w moim blogu informacje o Twoim wyroznieniu mnie, jeszcze raz dziekuje. Pozdrawiam!

dakola pisze...

Bardzo chętnie wezmę udział w candy.
Jeszcze nie wiem jak się pije kawę po grecku bo dopiero tutaj trafiłam ale zajrzę w dalsze posty:)

Pozdrawiam ciepło.

jagodaj pisze...

Zbieram kubeczki w róże, więc bardzo się cieszę, że zdążyłam zapisać się na twoje candy. Kawę uwielbiam, ale po grecku jeszcze nie piłam, czas to nadrobić:)
Pozdrawiam.

P.S.
Zapraszam na moje CANDY.

Anna pisze...

kolejka już długa, ale dam szansę szczęściu :), w moim domu nie ma dwóch jednakowych kubków, tak juz mam,że kupuję po jednym , maniaczka jeszcze nie hobbystka, a ten z różyczkami jest śliczny ! Pozdrawiam serdecznie!

Madleine pisze...

zapisuję się i zapraszam również na moje Candy :)pozdrawiam

NiebieskaObwoluta | Blog nie tylko o książkach pisze...

Zgłaszam się i pozdrawiam. ;-)
inia.ewelina@gmail.com

Kalisz made pisze...

Stówka fajna jest, a dwie jeszcze fajniejsze :D - tego Ci życzę.

A tygielek - marzenie,. więc sobie marzę i marzę :)
Pozdrawiam,
Aśka

ardiola pisze...

Kalimera!
dobrze pamietam dzien dobry? Chociaz juz dobry wieczor.
Wpisuje sie w kolejke na prezent, a to fajny pomysl to candy, a ja mam tyle fajnych pamiatek z mojego regionu.
A moze powiesz mi, mila Greczynko jak zrezygnowac z tego wpisywania kodu pod komentarzem, bo pewnie jest taka opcja. Widze, ze niektorzy nie maja i ty tez. Pewnie cos w ustawieniach. I tak przy okazji, jesli zajrzysz i bedziesz uprzejma odpisac, jak sie robi takie "cos" "tutaj", ze sie np tu pisalo na dany temat i od razu wyskakuje strona. dzieki z gory i do zobaczenia.

aldi pisze...

I ja staję w kolejce
aldonka40.blogspot.com

Kasia pisze...

śliczny kubek i oby był mój
starlightparade85@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...