In Polish....somtimes in Greek.....by Polish woman , who lives in Greece

niedziela, 9 października 2011

Candy

Do wylosowania mam sliczny ,tradycyjny, Grecki tygielek  do kawy po Grecku. Do tego dokladam komboloi i dwie ulubione paczuszki kawy, aby smak byl autentyczny.
O tej kawie pisze  TU ,
a o komboloi TAM.


Pazdziernik to dla mnie specjalny miesiac-

-mam urodziny,
-urodzilam moja jedyna corke, tez ma urodziny,
-zostalam ciocia pierwszego bratanka,
-moj blog ma tez swoje pierwsze urodziny,
-moj najstarszy ma imieniny,
-rodzice rocznice slubu,
-niestety w tym miesiacu odeszlo na zawsze wiele bliskich osob....,
-moze nareszcie beda cudowne , ciezkie mgly....
..... moglabym tak jeszcze pisac i pisac...



Moje kochane , losowanie bedzie w moje urodziny, czyli 20 pazdziernika. Z wyslaniem moze sie troszke opoznie , bo jeszcze leze, o tym pisze TU , a moze i nie....

Zapraszam wiec na kawe po Grecku.

Wiecie co zrobic.
Dziekuje za pocieche w chorobie i za towarzystwo.
Rok z Wami wiele dla mnie znaczy.
Zadedykowane dla MAJ .

34 komentarze:

MariaPar pisze...

Ustawiam się w kolejkę po te prawdziwie greckie skarby.
Pozdrawiam cieplutko

Mona pisze...

Moja droga .miło mi ze pazdziernik to Twoj miesiac:)Dawno nie byłam na blogerze:) .Nawał pracy i troche chorowałam..Oczywiście biore udział w Candy :)) I wszystkiego najlepszego :)

barbaratoja pisze...

Zatrzymać wspomnienia z Grecji chciałabym. Byłam na wyspach greckich kilka razy, ale takich pamiątek nie przywiozłam, zawsze tylko dzwoneczki;-)
Z ogromną przyjemnością zapiszę się na losowanie prezentów u Ciebie.
Zdrowia życzę, by październik był rzeczywiście radosnym miesiącem.

jolagry63 pisze...

Witam i się zapisujępo te greckie cuda,taką kawkę piłam bardzo dawno temu...jolagry.blox.pl

maj. pisze...

Kochana! Ja to mam wyrzuty sumienia, że Cię ostatnio zaniedbuję!!!! Dochodź szybko do pionu!!!!!!!!!

Kajka pisze...

Kochana, przede wszystkim zdrówka życzę. Mam tylko nadzieję, że szybko dojdziesz do siebie.
Dbaj o siebie.
Buziole

Unknown pisze...

Congratulations on all your birthdays in the month of October!... brasilians kisses!...

Aurelia pisze...

To piękne candy mnie tu zwiodło.Już wiem,że tu zostanę:)

Z wszystkich, tych okazji i Każdemu z osobna,życzę, tego,czego sobie bym życzyła: Zdrowia,zdrowia, zdrowia.
Gdyż najważniejsze.

Może powinnaś,szukać innego lekarza.
Ja osobiście muszę szukać innego domowego. drugi raz przegiął z diagnozą...
W Grecji nigdy nie byłam,dlatego tym barzdziej będę tu zaglądać,aby czegoś więcej się dowiedzieć., o tym kraju.
Losowania nie mogę się doczekać.:)

Gorąco pozdrawiam:)

The Dark Passenger pisze...

No to wielkie, zbiorowe gratulacje i wszystkiego najlepszego.
P.S.
Czy kiedyś można wygrać u Ciebie chałwę? :) Bo mam do niej słabość :)

Ola pisze...

Przede wszystkim wszystkiego najlepszego plus serdecznie gratuluje!:)
zgłaszam się też do losowania:)

ROMA pisze...

Skusiły mnie te greckie klimaty - diłączę zatem do koleji życząc Ci rychłego powrotu do zdrowia. Zapraszam również na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

AP pisze...

Niechaj każde ludzkie słowo będzie receptą na zdrowie a o takim cudnym Candy cały świat się dowie.

pozdrawiam:
wara44@onet.pl

j. pisze...

Zdróweńka dla Ciebie...a życzenia jak najlepsze z okazji...wielu Twych okazji:) nagroda w candy...marzenie:) pozdrawiam serdecznie zapisując się oczywiście:)

Anonimowy pisze...

Trafiłam tu przez candy, na które z wielką ochotą się zapisuję, a na Twojego bloga będę zaglądać, dodałam do ulubionych blogów, i cóż życzę dużo zdrówka.
Pozdrawiam

Małgorzata pisze...

ale trafiłam:) no nie może mnie zabraknąć na tym candy - staje w kolejce i mam nadzieję, że tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie:) zajrzyj do mnie na bloga a zrozumiesz sama..jestem po greckich wakacjach i teraz zamęczam i zachęcam wszystkich do odwiedzenia tego Kraju:))) Pozdrawiam Cię bardzo ciepło i życzę duuuuuużo zdrowia:

zielinskabeata pisze...

same rocznice :) niech to będzie dla Ciebie piękny miesiąc. Wszystkiego dobrego!

LavInArt pisze...

Uwielbiam kawę :) Chętnie ustawię się w kolejce :)

LolaArtStudio pisze...

Jakie cudne aromatyczne candy! Z przyjemnością się zapiszę
http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

Jowi pisze...

No to ja jestem bardzo nie na bieżąco.Moje niedopatrzenie, które już naprawiam i zaczynam "obserwować":-).Pod candy podpisuję się dwoma łapkami.Pozdrawiam serdecznie.

u Alojka pisze...

jak tam kosci? lepiej. Zycze zdrowka i pozdrawiam.

Ataner pisze...

To faktycznie pazdziernik u Ciebie iscie balowy. Zycze wszystkiego najlepszego!
Z okazji Twoich urodzin a takze pierwszej rocznicy bloga.
Duzo zdrowka, przesylam usciski:)

adusia pisze...

życzę wszystkiego co najlepsze, zdrowia i odrobinę melancholii, na te jesienne wieczory. Ściskam cieplutko i posyłam dużo pozytywnej energii - adusia

artdeco pisze...

zycze wszystkiego najlepszego z okazji urodzin; gratulacje za blogowanie, kolejnych rocznic zycze :)

justysias7000 pisze...

Oj faktycznie październik pełen rocznic;) Życzę ci przede wszystkim zdrowia, zdrowia i szczęscia:) A na greckie przysmaki chętnie się zapisuję;)

raeszka pisze...

Chętnie przyłączę się do zabawy :).

I dużo zdrówka życzę.

Anonimowy pisze...

Aguś kochanie moje :) ustawiam się oczywiście i lecę :) mailika wysłać, bo czekałam na takie info, znaczy sie kiedy ty łobuzico masz urodzinki, teraz już wiem to .... :)

Fio pisze...

Ja pamiętam , że pażdziernik to miesiąc oszczędności, ale nie oszczędzaj, tylko baw sie w urodziny na całego :-)
Wszystkiego pięknego życzę!
Fio

Fio pisze...

Aha - i jeszcze miałam napisać, że zapisuję się na candy ;-)
Pierwszy raz w zyciu biorę udział w takiej zabawie i pewnie coś pokręcę ;-)

Magdalena pisze...

Dołączam się do zabawy, zapraszam do mnie na candy :-)

karitsa@ pisze...

Dołączam się do zabawy.. bo kawę wręcz uwielbiam :D
http://pobutach.blogspot.com/2011/10/candy-zuje.html

Unknown pisze...

Przede wszystkim przesyłam Wam - Tobie i córce najserdeczniejsze życzenia! I przyłączam się do zabawy:-))) Uwielbiam kawę parzoną w tygielku, a mój ma już swoje lata:-)))

Unknown pisze...

To jeszcze ja - linka i grafikę wstawi Ewa jak wróci, bo to przekracza moje możliwości techniczne...

Ananda pisze...

Przede wszystkim najlepsze życzenia urodzinowe przesyłam i dużo, dużo zdrówka :)

Ja też jestem październikowa i w tym roku pierwsza trójka mi się pojawiła :)

Jeśli jeszcze nie jest za późno, to chętnie wezmę udział w losowaniu :)

Joanna pisze...

Najserdeczniejsze życzenia, sto lat, sto lat !!!
A tygielek jest po prostu bajecznie piękny, a jak kawa z niego będzie pyszna :))
Pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...