In Polish....somtimes in Greek.....by Polish woman , who lives in Greece

niedziela, 6 lutego 2011

Meet Lolita ( Lola )

Moj najmlodszy syn znalazl malutka ,zapchlona kociczke wyrzucona do kosza na.....makulature..... Oczywiscie przyniosl i nalegal, wiec zostala na podchowanie, aby wyprowadzic sie na dzialke.

Ο μικρότερος μου γιος την βρήκε στο κάδο για... ανακύκλωση... Βέβαια την έφερε και επέμενε να την μεγαλώσουμε όσπου να είναι έτοιμη για το κτήμα.


Lolita ( Lola )  jednak sie nie nadawala na dzialke, TCHORZ !!!!  Gdy jezdzila w ramach przyzwyczajania na wies chowala sie pod narzuta, omdlewala pod samochodem, gubila o dwa kroki οd domu....  Tak wiec mamy w miescie dwie kocice, ktore za soba nie przepadaja.

Λολίτα όμως δεν κάνει για εκεί, ΦΟΒΙΤΣΙΆΡΑ !!!! Όταν την πηγαίναμε εκεί κρυβόταν κάτω από τα σκεπάσματα, λιποθυμούσε κάτω από το αυτοκίνητο, χανόταν 2 βήματα από το σπίτι... Έτσι , έχουμε στην πόλη 2 γατούλες, οι οποίες δεν αγαπιούντε ιδιαίτερα.



Moja trzykolorowa kociczka uwielbia wode! Pod kazdym wzgledem   !!  Brodzi w wodzie po kolana jak myje werande, musi byc w lazience w czasie naszych kapieli, slizga sie po mokrej podlodze itp. O tym ze godzinami wpatruje sie w rybki, pije ich wode i je ich pokarm nie ma co nawet mowic. Rybakiem dobrym na szczescie nie jest bo nie zjadla ani jednej...

Η τρικολόρε γατούλα μου λατρεύει το νερό ! Κάθε νερό !!  Πλατσουρίζει στα νερά μεχρί γόνατο όταν πλένω την βεράντα, μας παρακολουθεί όταν κάνουμε μπάνιο, γλιστράει στα σφουγγαρισμένα πλακάκια κ.α. Τι να πω  για τα ψάρια που τα κοιτάει με τις ώρες, πίνει το νερό τους και τρώει το φαί τους. Πάντος καλός ψαράς δεν είναι γιατί δεν έφαγε κανένα...

 Wszedzie wlezie.....
Zdjecie zrobila moja corkai wzielo udzial w wystawie fot.

Παντού να χωθεί....
Φωτ. της κόρης μου που πήρε μέρος σε μια έκθεση .


 Wszedzie za mna lazi, no bo ja to jestem JEDZONKO. Przynosze smakolyki od rzeznika, wiec czeka w drzwiach, zawsze przy mnie jest, gdy wstane z cieplego krzesla czy kanapy to zaraz podsiadzie....ale..... NIE LUBI ABY JA DOTYKAC  !!!!!!!!!!!!!!!!!!   Nie mam farta do kotow mruczkow i przytulaczkow ,bo i Luluka tez nie jest wylewna....Meet Luluka

Πάει όπου πάω, αφου είμαι ΦΑΓΑΚΙ . Φέρνω κρεατάκι από τον κρεοπώλη, για αυτό με περιμένει στην πόρτα, πάντα είναι δίπλα μου , όταν σηκωθώ από ζεστή θέση να μου την πάρει....αλλά..... ΔΕΝ ΄ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΜΠΑΝΕ !!!!!!!!!!!!!!!!!! Δεν είμαι τυχερή, και Λουλούκα δεν τρελαίνετε για αγάπες.Meet Luluka

A to moje codzienne towarzystw do pierwszej kawy.  Lola tez lubi  ..... jak nie siega jezyczkiem ,to macza lapke i dokladne oblizuje....  Te zdjecia sa przeznaczone TYLKO dla milosnikow zwierzat, z wiadomych powodow!!!!


A nie mowilam, ze wszedzie jest..., no moze nie wszedzie bo boi sie ludzi i wlasciwie nikomu obcemu nie wchodzi w droge.

Δεν έλεγα, ότι είναι παντού....μόνο τον ξένο κόσμο δεν πλησίαζει.


 A to jest dokladnie kazda moja noc od poltora roku gdy Lola jest z nami !!!!  A moze jeszcze gorsza, bo ciagle trzeba jej otwierac okno, aby wychodzila ,albo wchodzila. Luluka przynajmniej umie sama rozsuwac okno i radzi sobie sama. Dlatego latem spie z otwartym oknem, na swiezym powietrzu i z obawa ze jakis zlodziej w koncu sie nie powstrzyma i wlezie .... I czyja to bedzie wtedy wina , no nie zlodzieja oczywiscie....

 Έτσι  είναι κάθε μου νυχτα από 1,5 χρόνο , από τότε που ήρθε στη ζωή μας.....

Moje kocice sa uzaleznione !!!!!! Tak, tak jak poczuja,ze uzylam do czyszczenia chlorku, o tarzaja sie jak szalone, wciagaja zapach nosem az sie zachlystuja, nawet tam spia aby nie stracic ani sekundy w tym upajajacym zapachu.

Οι γατούλες μου είναι εξαρτιμένες !!!! Ναι, ναι από χλωρίνη!  Τες πιάνει τρέλα από το άρωμα - κανουν κολοτούμπες, νιαουρίζουν, ακόμα και κοιμούντε εκεί όσπου ξεμυρίσει..
Uwielbiam Lolite !!!!!  Uwielbiam Luluke !!!!!  Uwielbiam wszystkie koty  !!!!!  Nie wyobrazam sobie domu bez kota ( powiecie ze rozumu nie mam jak zobaczycie co zrobily z moich kanap i foteli!!!- dlatego nigdy ich nie pokaze he,he...) Skaza rodzinna. Gadam nawet do obcych kotow na ulicy, maja  sobie COS co mnie przyciaga jak magnes.

jestem pewna ze sie Wam spodobaja.






8 komentarzy:

aagaa pisze...

Świetny, sympatyczny post!!!!
Fajne zdjęcia!
Pozdrawiam

maj. pisze...

Fantastyczne koty, fantastyczne zdjęcia :))))

Kaprys pisze...

Wspaniałe Kocie fotki !!!
Pomysłowe te Twoje kociorki ;-)
Wpadnij do mnie na głosowanko ;-)
Pozdrawiam Aga

Peninia / Gosia pisze...

Och jakie słodkie kociaki:))
Dziękuję za odwiedzinki na blogu i ciepło pozdrawiam!

MariaPar pisze...

Fajna ta trikolorka.
Pozdrawiam serdecznie

kirke_kasia pisze...

oj rzeczywiście moje kanapy i fotele też nie wyglądają zbyt reprezentacyjnie, ale i tak uwielbiam moją Gapę:) i inne koty też

MYSTELIOS pisze...

Σε κάθε μου επίσκεψη στο μπλογκ σου ομολογώ ότι δεν χορταίνω να θαυμάζω την όμορφη Λολίτα και να απολαυάνω τις απίθανες σκανδαλιές της , εύχομαι να έχεις μια όμορφη και χαρούμενη Κυριακή !!!

vignette design pisze...

Lola looks just like me kitty Butter! You were right! What a cute cat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...