In Polish....somtimes in Greek.....by Polish woman , who lives in Greece

poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Co Cie stawia na nogi ?

                                                   http://wasbella102.tumblr.com
W tym przypadku to wodka, ale mysle , ze kazdy ma jakis sposob na stres, nieszczescie, depresje czy zwykla handre. Co Was stawia na nogi ? Ja tez musialam znalezc, ale nie alkohol.

Dziekuje, za wsparcie w ciezkich chwilach . Skoro pokazalam co mi sie stalo, to powiem co sie dzieje i teraz, chociaz przyznam , ze sierpien to jest dla mnie od dwoch rowno lat najgorszym miesiacem i jakos natchnienia na pisanie , czy robienie cokolwiek brak.
Oko mi na szczescie odpuchlo, jest wprawdzie burofioletowozolte az do szyi, wypoczywam , bo jest niebezpieczenstwo odklejenia sie siatkowki.Wciskam antybiotyk i uwazam aby nic nie dzwignac, ani specjalnie sie nie schylac.Dostalam tez zapalenia zyly- nastepny antybiotyk.Szwy z brzucha zostaly zdjete, przestalo wiec ciagnac, a na wyniki biopsji musze jeszcze poczekac.Jakos tak wcale o tym nie mysle i sie nie martwie, ale atak paniki dorwal mnie jak na tej zyle z zapaleniem porobily sie guzy jak orzechy laskowe i myslalam , ze przerwie sie obieg krwi i......

Jest stale goraco ok. 36 st. C, calkiem daleko  sa trzesienia ziemi , ale sa odczuwalne i u nas.
Do osob proponujacych mi nasionka odezwe sie pozniej- niech sie skonczy sierpien !

13 komentarzy:

Abigail pisze...

Oj biedaku dużo tego Ci się nazbierało... Współczuję :(... Ale Ty i tak dzielna kobieta jesteś :)!.

grazyna pisze...

wysokie temperatury , upal utrudnia Twoje przychodzenie do siebie...ale przeciez bedzie lepiej!

Giga pisze...

Oby sierpień się już skończył i Twoje nieszczęścia. Jak mam stres to idę do ogródka popracować :). Oby nie doszło do Was trzęsienie ziemi. Pozdrawiam cię serdecznie.

ardiola pisze...

Moje zycie w ostatnich 3 latach to sam stres, a miało być tak pięknie! Na szczęście nie mam dolegliwości typowo fizycznych, bardziej umysłowe zmartwienia, hehe. Ja wybieram pracę i ćwiczenia, ktore lubię, np. pływanie w basenie.Relaksuje mnie sprzatanie i układanie w domu i swoim biurze, a gdy jestem w gajowce to caly czas tylko plewię grzadki,koszę trawę, bo bardzo szybko rosnie, coś kopię w ogrodzie, zbieram kamienie i ukladam granice na rabatkach. Maluję co sie da, stare drzwi, deski w szopce itd Zaluje, ze nie lubię robić przetworow, czy takich innych damskich czynności,jak pieczenie,ale gotowac to juz lubie i zapraszac ulubione kolezanki na pogaduszki.Ale te stare sprawdzone towarzystwo, nie chce mi sie zawierac nowych znajomosci i opowiadac wszystko od poczatku. Uwielbiam tez wsiadac w samochod i tak gdzies sobie jechac z glosną muzyką,ale to moze byc niebezpieczne, kiedy czlowiek zdenerwowany, nie jade wtedy szybko.
Upały musza byc nieznosne, ale w waszych kamiennych domach jest chyba znosnie. Pozdrawiam serdecznie.

zapach piwonii pisze...

Tak to już jest, nigdy jednego nieszczęścia dosyć, musi przypętać się jakieś inne.Kochana jesteś silna, dasz sobie z tymi trudnościami radę.Tak po prawdzie to ciepełka Ci zazdroszczę u nas chłodno, dużo deszczu, mgieł tak nostalgicznie, jesiennie tego lata się porobiło.Buziaki przesyłam

MYSTELIOS pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
MYSTELIOS pisze...

Εις υγείαν φίλη Αγνή ...(όπως λέμε και στην Ελλάδα) και καλό υπόλοιπο του καλοκαιριού !!!

krystynabozenna pisze...

Trochę tego dużo jak na jedną osobę...
Życzę zdrowia , bo zdrowie najważniejsze jest...

Loona pisze...

Zdrowia i rozwiania wszystkich stesów!
pozdrawiam serdecznie :)

Aleksandra Stolarczyk pisze...

zdrowiej bidulko kochana!

Jola pisze...

Zdrowia i pogody ducha życzę :-)
Jola z Wrocławia

Antonina pisze...

Agnieszko trzymaj się, jak mówią wszystko przemija, nawet najdłuższa żmija :-)

BasiaW pisze...

Zdrowiej Serdeńko i trzymaj się dzielnie. Buziaki ślę!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...