In Polish....somtimes in Greek.....by Polish woman , who lives in Greece

czwartek, 4 listopada 2010

Zlota tesciowa

    Gdy tesciowa jest zdrowsza od Ciebie, silna, wesola i towarzyska to popieraj jej wczasy i wycieczki, zwlaszcza za granice.  Moja tesciowa- Stawrula pojechala do Wloch!
Ten przepiekny wisiorek z Murano przywiozla swojej ukochanej synowej (czyt. mnie ).Dla corki blekitny.

Sprezentowala nam tez muranowskie pierscionki, szwagierka wylosowala podluzne oczko.
                                        Dla 2 wnuczek muranowskie sercowe wisiorki i breloczki.

Dla 3 wnukow bluzy z Wenecji i czekoladki.

                                                       Dla syna i ziecia popielniczki.

                                                   Wszystko slicznie zapakowane.

Jak  masz niazalezna tesciowa, cieszaca sie swoim zyciem, po prostu ludzka, to polowa wojny wygrana!!!
Ciekawe gdzie znow wyskoczy, teraz zimno, wiec na pewno nie az tak daleko...

4 komentarze:

MariaPar pisze...

Taka teściowa to skarb.
Pozdrawiam serdecznie

Aga pisze...

Witaj Aga :) dwa blogi fajne :) już dodalam do obserwowanych :)
no faktycznie łaczy nas imie i jak patrze na profil to wszystkie zaintersowania ( ja jeydnie nie kolekcjonuje...chociaż .. kolekcjonuje znaczki i kartki to sie liczy :?)
pozdrawiam ciepło

Aga pisze...

aaa i jeszcze te dwa koty:)
musze sie o dzieci jeszcze postarac :)

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Super teściówka !!!!
Mojej nigdy do głowy nie wpadło, żeby mi coś prywieźć.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...