In Polish....somtimes in Greek.....by Polish woman , who lives in Greece

wtorek, 9 listopada 2010

Za oknem szaruga, a w sercu Maj

O tak, wiedzielam, ze przyjdzie dzis !!! Moja wymianka z Maj http://maj1309.blogspot.com/, ale to nie wymianka!!! Ty mnie Droga Maj zasypalas wrecz prezentami! Kto widzial cos podobnego? Szczescia na candy nie mam, ale w wymiankach nikt sie ze mna nie porowna! Majko dziekuje za tyle cudow! Wszystkie cudownie recznie wykonane, pieknie zapakowane po prostu cacka! Teraz przedstawie je po kolei...

Εικόνες μιλούν από μόνες τους- κάναμε αλλαγή δώρων με την http://maj1309.blogspot.com/ και το δέμα ήρθε τώρα!!!!!
 Sliczna haftowana podusia we fiolki do zawieszenia i moj ulubiony igielnik w lawendy, ktory jest moim ulubionym.


Trojkatna dwustronna kartka , na jednej stronie nostalgia, na drugiej amore- po prostu cala ja! Znasz sie na mnie Majko! 

A co tu powiedziec o tylu slicznych ptaszkach ,sercu w takich cieplych kolorach, delikatnymszydelkowm serdusienku...... przepiekne... A o miniaturowym notesiku w kolorach wschodu slonca to nawet nie smialam marzyc!!!
     


 A te wspaniale kolczyki to dzielo malych raczek dlugowlosego Aniola Anielskiego A. Zdolna pociecho Majki- serdecznie dziekuje!!!!
                                                                     
                                                                Majko, dzieki za tyle niespodzianek stworzonych wlasnymi rekami, maja dla mnie wielkie znaczenie, bo wiem, ze robilas je z miloscia, a poza tym kazdy artysta dusze wklada w swoja prace, wiec przyslalas mi kawalek siebie.! Za krowki juz sie zabieram, tym bardziej, ze diety odlozylam na cieplejsze dni... Teraz musze znalezc miejsce na te cuda, abym je miala na oczach i jeszcze czesciej o Tobie myslala.


     








3 komentarze:

Aga pisze...

ulala
ale cudenka sie dostały:)
pozdrawiam ciepło

maj. pisze...

To ja Ci dziękuję!!!
Buziole :*

MariaPar pisze...

Hurtowa ilość ofiarowanych skarbów.
Pozdrawiam serdecznie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...