In Polish....somtimes in Greek.....by Polish woman , who lives in Greece

wtorek, 16 listopada 2010

O swietach w listopadzie? Ociupinke....

   Nie lubie, nie chce, i nie moge myslec o swietach tak wczesnie. Za oknem swieci slonce, jest ok 20 stopni ciepla, wiec nawet nie ma mowy! Ale......wpadly mi w oko takie cuda, ktore zamiast kupic moznaby zrobic w domu, zwlaszcza niektore baaardzo zdolne i pracowite blogerki.
                  Ta babka  z kawalkow  materialu i dzianiny z guzikami jest moja ulubiona.

                                         Szyte domki i anioly... czy nie sa cudowne????

                        Wspanialy domek dla ptakow!!! Wielopietrowy i wielopoziomowy.....Tez sprobuje zrobic!!!


W tle za szyba wystawowa domki dla ptakow, jednorodzinne....


Inne anioly, troche strasze..., zamiast rozdzki z gwiazdka, mogly by rownie dobrze trzymac kose, a moze bicz... Uniwersalne, na kazda okazje....


Tysiace wiankow na drzwi i stoly, a mi najbardziej sie podoba wiszace metalowe serce i dzwonek.


  A to kolorowe zawieszki z drewna i metalu.


 Rozczulila mnie ta lysa anielica, tylko mi sie podobala i mysle, ze do swiat bedzie na mnie czekac!  Zobaczymy, mamy duuuuuuzo czasu...



9 komentarzy:

MariaPar pisze...

Sporo tego ! Fajnie, że wszystkie ozdoby świąteczne są w tradycyjnych kolorach bożonarodzeniowych.
Pozdrawiam serdecznie

gina pisze...

śliczności !
nie wiem na co patrzeć :)

pozdrawiam serdecznie :)

Anonimowy pisze...

no kochana aleś ustrzeliła widoki, gdzież to wszystko wystawiają szczególnie te wianki boskie, ale oczywiście tworzyć będę sama, buziole i ... dziękuję, właśnie takich odwiedzin oczekuję :):):)

u Alojka pisze...

ale pieknych rzeczy pokazalas, tak ta anielica ma cos w sobie, nie czekaj zbyt dlugo..
Pozdrawiam

Fio pisze...

Faktycznie - przy takiej pogodzie trudno myslec o zimie :-) Te wszystkie czapy, filce i misie jakos nie pasują do pieknej i ciepłej Grecji. Choc na dobra sprawe... właśnie klimat śródziemnomorski jest bliższy atmosferze, która towarzyszyła wydarzeniom w Betlejem dwa tysiące lat temu.
Ot, taki paradoks wyłapałam dzięki Tobie :-)
Pozdrawiam!

Sabine Gimm pisze...

Wunderful!!!
Greetings Sabine

LENE pisze...

I think your pictures and your post in the Christmas shop is is great! There are many of these Christmas things I would like to have in my home.
I wish you a wonderful Christmas before time!
xxx
Lene

maj. pisze...

Łysa anielica jest i moją faworytką! Ma w sobie to COŚ :)

Raincloud pisze...

Bąbka świetna! A domek dla ptaków sama chętnie bym przygarnęła :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...