In Polish....somtimes in Greek.....by Polish woman , who lives in Greece

wtorek, 30 listopada 2010

Gdy pijesz kawe nie czujez sie sam Όταν πίνεις καφέ δεν νιώθεις μόνος....

With coffe you δο not feel alone...


                 Na dobry poczatek- KAWA !!!  Aby krew krazyla zwawo i serce bilo w rytmie!!!  Dwa pietra nade mna u szwagierki Matiny mozna ja popijac nawet w ..pizamie....

          Για καλή αρχή-  ΚΑΦΕΣ!!! Για να κυκλοφωρεί ζωηρά το αίμα και η καρδιά να χτυπάει        ρυθμικά!!! Δυο οροφοί πιο ψηλά από μένα στην κουνιάδα μου Ματίνα μπορώ να την πίνω ακόμα με ...πιτζάμα....



Oczywiscie moge wpasc i do tesciowej Stawruli pietro wyzej. Tutaj kawa po Grecku jest podawana w malutkich tradycyjnych filizaneczkach.

Βέβαια μπορώ να μπω και στην πεθερά μου Σταυρούλα ένα όροφο πιο ψηλά. Εδώ ο Ελληνικός κφές είναι σερβιρισμένος μέσα στα μικρά παραδοσιακά φιλιτζανάκια.


Fajnie jest isc na kawe bardziej oficjalnie z przyjaciolka Elli....

Ωραία είναι να πας πιο επίσημα έξω με φίλη Έλλη....


.....albo z Tasa, albo z obydwoma.

ή με την Τάσα, ή και με τις δυο.





Od czasu do czasu mozna zaprosic dzieci na goraca czekolade.

Κάπου κάπου μπορείς να κέρασείς τα παίδια μια ι δυο ζεστές σοκολάτες.


Aby kawa byla super swieza trzeba odwiedzic taki sklep!!! Tutaj jest mielona, pieczona jeszcze goraca z maszyny.

Για να είνει σούπερ φρέσκος επισκέπτεσε τέτοιο μαγαζί!!! Εδώ τον αλέθουν, ψήνουν και σακούλα είναι ακόμα ζεστή.




W domu kawe pijam w kubku, czesto przy komputerze, jak widac w kocim towarzystwie.

Στο σπίτι πίνω τον καφέ μου από κούπα, συχνά δίπλα στον υπολογιστή, όπος φαίνεται με γατήσια συντροφιά







Moj drugi blog.      O άλλος μου blog.     My second blogg.




       

10 komentarzy:

MariaPar pisze...

Jest w miarę wczesna godzina, a ja już jestem po trzech kawach. To uzależnienie ;-)
Buziaki

GundaM pisze...

hmmm, coffe love it ;) and love the cat tail!! HIhi

and yes, the toilet in my containerblog is ugly and nobody have taken it home jet...

hugs from norway, with 20-, brrrr

Gosia pisze...

Kawa zawsze jest dobra.Wtedy gdy pia w towarzystwie (dobrym) smakuje wyjątkowo.U mnie kawa leje się strumieniami.I ta tradycyjna- fusiasta i ta z expresu i zwykła lurka rozpuszczalna.A młodzież tez pija- z mleczkiem :)))

Akwarelia pisze...

Narobiłaś mi apetytu, że hej... Na co dzień pijam taką z ekspresu przelewowego, ale po przeczytaniu nagle zapragnęłam kawy z ciśnieniowej kafeterii... Lecę zaparzyć. :)
Pozdrawiam.

P.S. Ten sklep podoba mi się bardzo, oj bardzo. :)

maj. pisze...

Taaak.... Grecka kawa - to coś, co pokochałam od pierwszego zaparzenia :)))

kirke_kasia pisze...

nałogowo pijam, ale zapewne ta najlepsza z najlepszych gdzieś na mnie jeszcze czeka:)

Raincloud pisze...

Mmm...ależ to wszystko pysznie wygląda! Od razu mam ochotę na aromatyczną piankę :)
Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzanie mojej filiżankowej "kolekcji" ;)

Yba pisze...

O, ile kawy!!
Szwagierka, teściowa w zasięgu wzroku (i słuchu:)). Jak Ci się tak mieszka rodzinnie?
Pozdrawiam serdecznie.

Anonimowy pisze...

Wonderfull Photos ! I like Coffe so much !
No start in the day without coffe and in the afternoon with cake or cookis , unfortunately for by body:-) I think your cat don't look like Garfield, our Tigerin looks like ( You know Garfield?) Have a good weekend
Ina

Agni pisze...

Moje drogie dziekuje za odwiedziny- jak widzicie ,wypilam kawe w Waszym towarzystwie!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...