In Polish....somtimes in Greek.....by Polish woman , who lives in Greece

sobota, 22 stycznia 2011

O rybkach Για ψάρια

Jak wsadzic kota do akwarium ???
Nie kazdy moze!!!

Πως βάζουμε γάτα στο ενυδρίο ???
Δεν μπορεί ο καθένας !!!

Czyje sa te rybki  ?
 Nie jestem pewna...albo Lolity ,albo mojej corki...
Kazda mysli ,ze sa jej...i obie zadowolone...

Ποιανής είναι τα ψαράκια?
Δεν είμαι σίγουρη...ή της Λολίτας, ή της κόρης μου...
Και η δυο νομίζουν ότι είναι δικό της...και η δυο είναι ευχαριστιμένες...


Te zdjecia zrobila moja 13latka.

Tης φωτογραφίες τράβηξε η δικιά μου 13χρονή .


Ta rybka od dluzszego czasu chce wyskoczyc z wody, co jakis czas slychac jak uderza w przykrywke. Moja ulubiona Ryba  ma na imie Anita !!!

 Aυτό το ψαράκι από καιρό θέλει να βγεί έξω από το νερό, κάθε τόσο βαράει με το κεφάλι στο καπάκι.


Κuki zapadl w sen zimowy.

Ο Κούκι έπεσε στην χειμέρια νάρκη.

Ma i w swoim talerzyku wode, ale ta jest lepsza.....

Έχει νερό και στο πιατάκι της, αλλά αυτό είναι καλύτερο....



6 komentarzy:

maj. pisze...

Interesujące :D Może i ja swoim kotom powinnam sprawić taką ożywioną pijalnię wody?....

MariaPar pisze...

Akwarium to jak ogień w kominku. Można patrzeć godzinami i nie znudzi się.
Pozdrawiam niedzielnie

Ninni pisze...

You have many pets :)It´s fascinating to look at an aquarium.
Regards
Ninni

OF SPRING AND SUMMER pisze...

Hi Ag,
Love all your lovely pets!
Have a nice Sunsay!
Ingrid x

Louisette pisze...

greeting from Belgium, lovely fotos cat

MYSTELIOS pisze...

Πολύ όμορφη ανάρτηση ,πραγματικά ένας μικρός παράδεισος ιδιαίτερα για την όμορφη λολίτα !!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...