In Polish....somtimes in Greek.....by Polish woman , who lives in Greece

niedziela, 12 października 2014

Lubie...

Lubie zachodzic do kosciola PO mszy. Byc sama w ciemnym kosciele. Usiasc w kacie, usiasc w centrum nie ma znaczenia. Wyciszyc sie.


                          Wpatrzec sie w cos, w cos czego wczoraj sie nie zauwazylo.


                                                                  Wylaczyc sie .
                                                        Myslec, albo nie myslec.


                                                                             Wrocic.

10 komentarzy:

BasiaW pisze...

W takim kościele bez ludzi jest Bóg, nie musisz Mu nic mówić, On wie...Przytulam się wtedy do Jego miłości. Mam kilka wierszy, które powstały po wyjściu z pustego, lecz pełnego kościoła...

zapach piwonii pisze...

Podpisuje się pod powyższym komentarzem,to samo sedno, pozdrawiam

maj. pisze...

Jaki piękny......
Czekam na Ciebie.... :)

ardiola pisze...

Ja tez bardzo lubie chodzic do kosciola w innych porach niz msze i sobie porozmyslac.Dzisiaj zaszłam ok. 20 i tak zastanawiałam się, co ja zrobiłam dwie godziny wczesniej i jak moglam tak się odwazyc. Nogi mnie same tam poniosły. Nawet z torbą zakupów, a jestem w niezwyklym zupelnie miejscu teraz, jakby blizej ciebie, a daleko od domu- na Malcie.
Pozdrawiam.

MYSTELIOS pisze...

Beautiful and very interesting !!!
Have a nice and creative week !!!

Kajka pisze...

W takim miejscu można naprawdę się zagubić. Kocham takie miejsca ale nie jest łatwo znaleźć takie magiczne miejsce. Współczesne kościoły raczej nie przyciągają mnie, wręcz nie czuję się w nich dobrze, ale te stare...mają moc.
Pozdrawiam Cię bardzo cieplutko z zalanej słońcem Warszawy. Pogoda nas naprawdę rozpieszcza.

Ola pisze...

klimatyczne, nastrojowe zdjęcia!

Iwona pisze...

Ach, cudnie, taki czas odrealnienia, oderwania, też tak lubię, tylko, że u nas Kościoły poza mszami zamknięte :-(
Myślę o Tobie ciepło

Syl pisze...

Fantastyczne zdjecia. Czuc spokoj i milosc.

ardiola pisze...

A jak Grecy obchodzą Dzień Zmarłych?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...