In Polish....somtimes in Greek.....by Polish woman , who lives in Greece

środa, 19 października 2011

Jesien z domu

Miesiac prawie bezustannego lezenia w lozku mam juz za soba. Teraz zaczal sie okres spacerowania po mieszkaniu, robienia conieco, grzania pleckow pod puchowa pierzynka.
Moje kochane kolezanki dziekuje Wam za mile slowa i pocieche.
Jestem na to bardzo lasa i wlasciwie na takim kontakcie mi zalezalo gdy zakladalam ten blog- na milym slowie, przyjaznym komentarzu.


Takie lezakowanie w polaczeniu z cierpieniem nie wplywa na wyobraznie. Och ta wyobraznia to tez wie co robi... probowalam nie myslec o sprawach , ktore potrafia spedzic sen z oczu i szarpac nerwy , ale o takich bardziej radosnych.
Radosna sprawa jest .....JESIEN.....taka kolorowa , z cudownymi slonecznymi dniami....



Brak mi bylo tego kolorowego szalenstwa, tego znoszenia do domu kasztankow, chryzantem, dyn, warzyw i owocow na przetwory, plecienia wiankow z galazek dzikiej rozy.....no same wiecie....
TUTAJ widac moje skarby z zeszlego roku.


 
Cieszylam sie tymi namiastkami , ktore od czasu do czasu ktos przyniosl do domu.


Az dzisiaj Elli postanowila wziasc mnie do towarzystwa na krociutki wypad w sprawach zawodowych za miasto.
Tak wiec WYWIEZIONO mnie i zamiast zlotej jesieni cieszylam ze zdumieniem oczy ...zielenia. Toz to wcale nie przypomina jesieni , o ktorej marze wygladajac przez okna. W miescie rozpanoszyla sie na balkonach i ogrodkach dzieki setkom rozkwitlych bujnie chryzantemom , kupowanym w takim stanie w kwiaciarniach.


Jesien na mnie czeka....


Jeszcze wszystko przede mna....
Przypominam o moim Pierwszym Candy

Moja dziewczynka ma juz 14 lat.

5 komentarzy:

nimucha pisze...

Widzę, że narobiłam sobie kupę zaległości u Ciebie. Na usprawiedliwienie powiem, że nie tylko u Ciebie;)
Ag, Twoja jesień wygląda ... letnio :) Przynajmniej na pierwszej fotce.
Choroba położyła Cię do łóżka? To zdrowia Ci życzę! Duuuużo zdrowia!

MariaPar pisze...

Wracaj szybko do zdrowia, bo piękna jesień czeka na ciebie za oknem :-)
Pozdrawiam cieplutko

Paula pisze...

Dokładnie, wszystko przed Tobą :)

Ola pisze...

fajnie przeczytać, że jest lepiej!

Kaprys pisze...

Mam nadzieję, że kłopoty zdrowotne całkowicie już Cię pożegnały ( i na zawsze ).
Pozdrawiam Agnieszka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...