In Polish....somtimes in Greek.....by Polish woman , who lives in Greece

środa, 6 kwietnia 2011

Zagadki Αινίγματα

1.  Dlaczego koty siedza na najwyzszym sprzecie ?

1. Γιατί οι γάτες κάθονται στο πιο ψηλό σημείο ?




 2. Dlaczego prawie co dzien musze myc okna ?

2. Γιατί πλένω τα παράθυρα σχεδόν κάθε μέρα ?




3. Dlaczego to drzewko ma tylko kilka galazek ?

3.  Γιατί το δεντράκι έχει λίγα κλαράκια ?




4. Dlaczego Kiko jest wsciekly na granicy zwariowania ?


4. Γιατί ο Κίκο μοιάζει με λυσσασμένο ?



5. Co pije Lola z rana ?

5. Τι πείνει και δεν μας δίνει η Λόλα κάθε πρωί ?



6. Czyje to zdjecia byly ozdoba zeszlorocznej wystawy fotograficznej ? 

6. Ποιανού φωτογραφίες ήταν το στολίδι της περσινής εκθεσεις ?





11 komentarzy:

barbaratoja pisze...

Nie wiem;-)))
Ale zdjęcia świetne!

Fio pisze...

:-)
Wiem tylko jaka jest odpowiedz na pytanie 5 - kawę! :-D

Aleksandra Stolarczyk pisze...

nie wiem nic ale z przyjemnoscią oglądam te piękne fotki:)

artdeco pisze...

pyt.#6 - Twojego autorstwa :)

Joanna Oborska pisze...

Lola pewnie pije kawę z mlekiem :)
Moje psy robią mi to samo, co Twoje koty w pytaniu 2 tyle, że ja nie myję codziennie szyb, bo wiem, że mi je zaraz znów pobrudzą :)
Fajna zgadywanka :)

MariaPar pisze...

Szyby mam tak samo upaćkane od ośmiu, a czasami dwunastu łap :-)
Pierduś kiedyś latem dorwał się do drinka odstawionego na trwanik.
Wszystkie pytania są bez odpowiedzi, a przynajmniej ja nie znam sensownej :-)
Fajnie się ogląda twoje zdjęcia.
Pozdrawiam serdecznie

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS pisze...

ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ.ΚΟΙΤΑ ΣΥΜΠΤΩΣΗ.ΒΑΛΑΜΕ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ:)

maj. pisze...

Ja też wiem coś na temat okien :))) Ale nie codziennie, o nie...

Benikos place pisze...

ΠΟλυ ομορφα ολα.

Agni pisze...

Dziekuje za komentarze, moi drodzy , bardzo wiele dla mnie znacza!!

Unknown pisze...

kot na granicy zwariowania jest boski, ja czasem też tak mam!!!! Świetne! Pozdrawiam:):)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...