In Polish....somtimes in Greek.....by Polish woman , who lives in Greece

czwartek, 20 października 2011

Wyniki mojego Pierwszego Candy

Przy pomocy mego najmlodszego synka los zostal wybrany
i z radoscia oglaszam, ze tygielek z kawami i komboloi
wygrala......

 z


Ciesze sie bardzo dziewczyny i mlodziencze za udzial w moim Pierwszym Candy i obecnosc w moich blogowych progach.
Jak ktos z Was czuje , ze taki tygielek jest mu niezbedny, to moze mi zaproponowac WYMIANKE....
juz gdzies to widzialam....
Milego dnia zycze i  gratulacje Anando.
.

10 komentarzy:

Ananda pisze...

Agni, nawet nie wiesz, jak się cieszę! To moja pierwsza wygrana w Candy :) Potraktuję ją jako prezent urodzinowy. Tygielek zajmie honorowe miejsce w mojej nowej/starej kuchni. Już czuję zapach i smak kawki, którą będę parzyć wg Twoich instrukcji :) Bardzo, bardzo dziękuję. Sprawiłaś mi ogromną radość!
Uściskaj najmłodszego synka ode mnie :) Serdecznie Was pozdrawiam!

MariaPar pisze...

Dziękuję za zabawę, a Anandzie gratuluję :-)

maj. pisze...

Ag!
Najlepsze życzenia urodzinowe i ogromne buziaki :******************

Magdalena pisze...

Dzięki za dobrą zabawę, a zwyciężczyni - gratuluję :-)

Czarny(w)Pieprz pisze...

Gratuluję szczęśliwej wylosowanej:))) Ja kawy porannej innej niż tej z tygielka nie umiem już pić:")Zdrowia!

Ataner pisze...

Ag,
gratuluje Anandzie wygranej! Ja nie bralam udzialu w konkursie z racji na odleglosc. Podziwiam Cie, ze Ci sie chce takie konkursy organizowac- wielki uklon w Twoja strone:)
Jednak korzystam z Twojego sposobu pzarzenia kawy - przepis jes niesamowity, rewelacyjny- dzieki.
Pozdrowienia dla Ciebie i calej Twojej rodzinki. Trzymajcie sie - buziaki:)

Małgorzata pisze...

gratuluję laureatce a Tobie dziękuję za zabawę:)

Anonimowy pisze...

ech gratulacje :) ja to bym chętnie na wymiankę, ale niestety parzonej nie moge pić, bo moje ciśnienie (i tak wysokie) zaczyna szaleć :( A ty miałaś mi przesłać namiary na siebie :):):) Czekam

Mona pisze...

i ja dołączam się do Gratulacji :))

Komboloi mam 2 sztuki , a po tygilelek musze się poprostu wybrać za rok osobiście ..Chociaz jak tęsknisz za czymś szczególnym z Polski to pisz, moze pomogę :)) Pozdrawiam..

Ananda pisze...

Bardzo dziękuję za tyle sympatycznych gratulacji. Kawa z tygielka smakuje wyśmienicie. Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...