In Polish....somtimes in Greek.....by Polish woman , who lives in Greece

sobota, 13 czerwca 2015

Staroty.

Drzwi do podworka. Od 20 lat byly zamkniete.

Elli zadzwonila , ze sa otwarte.......

Po kilku minutach juz tam bylam.

Tak wygladaja od srodka.

Budynek z zewnatrz.

I od podworka.

Po prawej stronie jest wejscie do domu. Drzwi sa zachecajace otwarte.

W domu tym sa 4 duze pokoje z kominkami.

Trzy kuchnie.






Mogly tu mieszkac wygodnie 3 rodziny.

Podoba mi sie bardzoschowek z malymi drzwiami. W srodku sa dziesiatki drewnianych, bardzo prostych skrzyn.

Drzwi i okna sa w calkiem dobrym stanie, ale podlogi usuwaly sie nam spod stop.

Przez dziesiatki lat nikt tu nie zagladal. Jedynie koty mialy w centrum miasta swiety spokoj .

Dom ma za wielu spadkobiercow w tym miasto, wiec raczej bedzie stal tu az starosc zrobi swoje.


P.S. Bawie sie w facebook. Jestem tu-https://www.facebook.com/profile.php?id=100008652013556

2 komentarze:

Barbara Wójcik pisze...

Lubię takie miejsca i łażę po nich z aparatem! Upalnie pozdrawiam Agni, od kilku dni mamy grecką pogodę- ale ja lubię!

Iwona pisze...

Ciekawie ... też tak lubię
Intrygujące to okno w jednym z pokoi, tak pod sufitem
Pozdrówka ciepłe, z deszczowego właśnie Łąkowa!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...