In Polish....somtimes in Greek.....by Polish woman , who lives in Greece

wtorek, 26 czerwca 2012

40 stopni C.......


                     Moja dzialka pod Kozani- w polnocnej Grecji. Dzis stuknelo 40 stopni C !!!


                                Jest zdecydowanie za goraco na pisanie , chodzenie, gotowanie, wiec .....

                                          Zbiorowo moczymy nogi w zimnej wodzie .....

               Pijemy duzo zimnej wody. Niektorzy fundneli sobie granite dwusmakowa w dodatku.....Mrozi az do utraty tchu....







Corka z http://emiliowy-swiat.blogspot.gr/2012/06/have-some-funniespodzianki.html#comment-form 
i
Iwona z http://marcelkowo.blogspot.gr/
zaprosily mnie do zabawy. Dziekuje dziewczyny !


zasady zabawy:
1. Każda oznaczona osoba odpowiada na 11 pytań  przyznanych przez "Tagger" na swoim blogu.
2. Następnie wybiera się 11 nowych osób do Tagu i łączy w swoim poście.
3. Należy utworzyć 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w Tagu i napisać je w tym  Tagowym poście.
4. Należy wymienić w swoim poście osoby, które otagowałaś/eś.
5. Postarać się trzeba by nie oznaczać osób, które już są oznakowane.

Pytania od Corki
1. kawa czy herbata? -rano kawy  ,po poludniu herbaty
2. morze czy góry? - morze na lezenie rano, gory do lazenia po poludniu
3. spódniczka/sukienka czy spodnie? -zima spodnie, latem sukienka
4. wypasione auto czy domek z ogródkiem? -domek do zycia, auto na wycieczki
5. kwiaty cięte czy doniczkowe?- doniczkowe, bo ciac szkoda !
6. warzywa czy owoce?-owoce az do bolu !
7. masło czy margaryna?- ani jedno, ani drugie
8. makaron czy ryż?-makaron
9. miłość czy przyjaźń?-milosc, bo i przyjaciol sie przeciez kocha !
10. zdjęcia kolorowe czy czarno-białe?- kolorowe
11. zabawa w berek czy chowanego?- w chowanego, bo mniej wykanczajace

Pytania od Iwony
 1. wcześnie rano czy późnym wieczorem?- zalezy co...
2. na płaskim czy na obcasie? na podwyzszeniu
3. ze sklepu czy bardziej z własnej pracowni, ogródka? niestety z ogrodka nie starczy  , wiec i ze sklepu
4. w kinie czy przed telewizorem? przed TV
5. ścisły czy humanistyczny? troche z kazdego
6. drink czy wino? drink
7. elegancja czy wygoda? wygoda
8. zmieniam czy cierpliwie czekam? niestety cierpliwie czekam....
9. uczucia okazuję czy chowam dla siebie? okazuje !!!!
10. tradycja czy nowoczesność? raczej tradycja
11. jadę czy idę? jade.

Moje pytania
1. Co zabralabys ze soba na bezludna wyspe ?
2.Czy nie zalujesz , ze nie dalas komus drugiej szansy ?
3.Na co wydalabys pierwsze pieniadze z wygranej w Toto Lotka ?
4. Co powinnas wyrzucic ze swojego domu , a ciagle jakos do tego nie dochodzi ?
5. Ile lak ma najstarszy ciuch w Twojej szafie ?
6.O zwiedzeniu jakiego kraju marzysz ?
7. Masz rodzenstwo?
8. Czego sie najbardziesz boisz ?
9. Kto Ci moze sprawic najwiekszy bol ?
10. Jak by istnialo zycie po zyciu, jakim zwierzeciem bys chciala sie urodzic?
11.Jaki film (na szczescie, albo nieszczescie ) wryl Ci sie na zawsze w pamiec ?

Pytam
  http://zielonykuferek.blogspot.gr/
http://zamoimidrzwiami.blogspot.gr/
http://beatazielinska.blogspot.gr/
http://mjakmarzenie.blogspot.gr/
http://chatazawsia.blogspot.gr/ 
http://tabumimochodem.blogspot.gr/ 
http://justmaga-mieszankamoja.blogspot.gr/ 
http://kawaleksiebie.blogspot.gr/ 
http://kawaherbata.blogspot.gr/ 
http://czarnypieprz.blogspot.gr/ 
http://penelopia.blogspot.gr/2012/06/wakacyjne-klimaty-morskie-klimaty.html?showComment=1340740196830#c4339754794411428329 

26 komentarzy:

monika pisze...

To rzeczywiście macie gorąco. Upał jak w piekle. Przyjemnie jest się chłodzić zimnymi napojami.

Anstahe pisze...

A u nas zimno, deszczowo, psu nie chce się wychodzić. Już sama nie wiem co lepsze. Pozdrawiam, chciałam napisać "gorąco", ale byłoby to nie na miejscu.

Daniela pisze...

NIEZŁE PIEKIEŁKO, JA BYŁAM LEDWIE ŻYWA PRZY 34 STOPNIACH W POŁUDNIOWEJ POLSCE!

Anka Wrocławianka pisze...

Maki i zboża zupełnie ja u mnie na wsi;-)) Gorąco! Zupełnie inaczej niż u nas, bo u nas jesienna pogoda...

Kajka pisze...

U mnie zimno, chłodno, brrr. Nosa nie chce się wyściubiać.
Tęskno za ciepełkiem

HANNAH pisze...

A idz w pyry- u mnie zima, wiosna, no lato to na pewno nie. Choć dziś wyjrzało cos na kształt słońca.

Dlaczego ja nie wyemigrowałam do grecji????????????

Buziole w noch babo

OLQA pisze...

a u nas zzzzzimno..chętnie wezmę udział w zabawie ale po niedzieli, bo teraz koniec roku

Euforka pisze...

piękna działkę masz, upałów zazdroszczę :) po tym moim urlopie myślę, że wspaniale byłoby się tam osiedlić na stałe ;)

zapach piwonii pisze...

Trochę przerażająca temperatura ale chyba wolałabym taką pogodę niż naszą czerwcową jesień.Pozdrawiam i przesyłam Ci trochę dla ochłody deszczyku i chłodu ale tak w ogóle pozdrawiam cieplutko.

Giga pisze...

Zimna nie lubię, ale takich upałów też. Możesz kilka stopni przesłać do nas, bo temperatury u nas nie letnie. Pozdrawiam.

Iwona pisze...

Dzisiaj u mnie tak zimno i wieje, że zazdroszczę Ci tych 40, zdjęcia cudne, i te pazurki .. wow.
Pozdrówka!

barbaratoja pisze...

u mnie troszkę powyżej 10 stopni;-(

Mona pisze...

u nas pada..ale idą upały też,te lato w tym roku jest dziwne..Dziekuje za zabranie mnie do zabawy..odpowiem za kilka chwil...Pozdrawiam serdecznie..:))

Iva Pas pisze...

przyjemnie się patrzy;)))

ardiola pisze...

Ja caly czas wrecz upajam się, kiedy jest chłodno w Polsce. Nie znosze upałów i mieszkanie w poludniowej Francji w lecie jest katorgą dla mnie, bo wlasciwie trzeba siedziec w domu po calych dniach.A wiosna nie byla przeciez ciepla, z dnia na dzien zrobil sie upał.Nie chce mi się tam wracać i taka jestem rozdarta miedzy obowiązkiem wobec dzieci, chociaz dorosłych i męża.
Jakie zupełnie inne mają ludzie oczekiwania, prawda? Ja sie w tym zagubiłam.

Mirelka pisze...

dzięki kochana, najbardziej podobała mi sie odpowiedź na : " rano czy wieczorem".... " zależy co " :):):):)::):):):):):P)
Postaram się też takie cos zorganizować :)

justmaga pisze...

ja chce 40 stopni. Jestem egzemplarzem,ktory uwaza,ze latwiej o niebo sie sie ochlodzic niz ogrzac. Czytam wiec i zazdroszcze.
Pytania zaraz przeczytam dokladnie :)

Anka Wrocławianka pisze...

Agni:-) Zazwyczaj nie biorę udziału w takich zabawach, ale Twoje pytania są ciekawe i odpowiedziałam na nie tak:

1.Co zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
Aparat fotograficzny
2.Czy nie żałujesz , że nie dałaś komuś drugiej szansy ?
Zawsze daję drugą szansę, wiec nie żałuję.
3.Na co wydałabyś pierwsze pieniądze z wygranej w Toto Lotka?
Na Dom Tymianka
4. Co powinnaś wyrzucić ze swojego domu , a ciągle jakoś do tego nie dochodzi?
70% zawartości szafy z ciuchami
5. Ile lat ma najstarszy ciuch w Twojej szafie?
30 lat – to przywieziona z Algierii arabska suknia haftowana srebrną nitką
6.O zwiedzeniu jakiego kraju marzysz?
Wciąż i wciąż, pomimo, że już tam wiele razy byłam, marzę o Włoszech
7. Masz rodzeństwo?
Nie.
8. Czego się najbardziej boisz?
Choroby swojej i kogoś mi bliskiego
9. Kto Ci może sprawić największy ból?
Moje dzieci
10. Jak by istniało życie po życiu, jakim zwierzęciem byś chciała sie urodzić?
Moim:-)))
11.Jaki film (na szczęście, albo nieszczęście ) wrył Ci się na zawsze w pamięć ?
Mnóstwo. Ogromnie przeżyłam ”Zaklinacza koni” głównie na porażające piękno przyrody i styl życia – i potrafię przypominać sobie sceny z niego nagle, ni z tego, ni z owego:-)


Dzięki, że o mnie pomyślałaś;-)
Pozdrawiam serdecznie!

violi igłą malowane pisze...

Łał ale macie upały , a u mnie , szaro ,buro i ponuro ,...
Zdjęcia śliczne , jak zwykle ..
Dziękuje za miłe słowa ..

Amber pisze...

Piękna okolica!
Podobnie jest na mojej wsi.
Tylko temperatury niższe.
Ale ja lubię ciepłe lato.
Pozdrawiam Cię słonecznie!

MariaPar pisze...

Witaj Aguś. Dzięki za zaproszenie do zabawy. Już szybko odpowiadam.
1. Na bezludną wyspę zabiorę aparat foto.
2. Żałuję i to bardzo.
3. Na dom na wsi.
4.Wyrzucam rzeczy na bieżąco.
5. 17
6. Miasto, Wenecja.
7. Mam brata i siostrę.
8. Braku poczucia bezpieczeństwa.
9. Nie wiem. Najbardziej boli ból sprawiony przez kogoś bliskiego.
10. Wolnym od trosk.
11. Zawsze i wszędzie " Noce i dnie".
Uściski Kochana

POLALA POLALA pisze...

Genialne paznokcie!
Nieznośny upał!
A my marzniemy :-(

Giga pisze...

Lej do swojej wisterii dużo wody, ona nie może zginąć, to cudowne pnącze. Perukowiec nie ma specjalnego zapachu. Pozdrawiam.

Czarny(w)Pieprz pisze...

Przyrządu do moczenia stópek zazdroszczę!Temperatury współczuję:)
Odpowiedzi:
1.komputer z dostępem do internetu
2. zawsze daję drugą szansę, a potem trzecia
3. na kupienie Empiku z kawiarnią obok
4. 10000 książek do których nie wrócę z pewnością
5. 20:))))))))0
6. Islandii
7. nie, niestety
8. dentysty
9. ci których najmocniej kocham
10. orłem
11. Moja lewa stopa
Dziękuję:)

leandra pisze...

A ja tam Ci zazdroszcze tych upalow.W tym roku w Anglii nie mielismy lata....trzymam jedank kciuki moze sie jeszcze pojawi:)Pozdrawiam

Ataner pisze...

U nas tez upiornie goraco, siedzimy w chalupie i az strach wyjsc.
Zabawa w pytania bardzo fajna:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...