In Polish....somtimes in Greek.....by Polish woman , who lives in Greece

czwartek, 21 lipca 2011

Nagroda Βραβείο

Co za wspaniala niespodzianka .
Dostalam nagrode od Polali.
Jestem bardzo wzruszona, szczesliwa, a moj usmiech ciagnie sie od ucha do ucha.
Polala, dziekuje bardzo.


Osoby ktore zapraszam do zabawy to-
Σκρουτζάκος από http://scroodgejkok.blogspot.com/



Zasady zabawy:
  1. Podziękuj i napisz link blogera, który przyznał wam tę nagrodę,
  2. Skopiuj i wklej logo na swoim blogu,
  3. Nominuj 16 innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który wam przyznał nagrodę),
  4. Napisz o sobie 7 rzeczy,
  5. Napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji

                                                               7 rzeczy o mnie:

                           - uwielbiam wszystko co z maki, czyli kluchy, makarony itp,
                           -cala nasz piatka, czyli maz i trojka dzieci mamy zielone oczy,
                           -prawie zawsze mam wlosy zwiazane w kucyka,
                           -latem maluje paznokcie u nog- teraz sa zielone....
                           -lubie rzeczy INNE,
                           -nie mam telefonu komorkowego, bo nie jest mi potrzebny,
                           -latwo jest mnie zasmucic....

                                                  Πως παίζουμε-
    1. Να γράψετε  για το blogger που σας έδωσε αυτό το βραβείο,
    2. Αντιγράψτε και επικολλήστε το λογότυπο στο blog σας,
    3. Ορίστε 16 άλλα θαυμάσια bloggers (δεν μπορείτε να διορίσετε το blogger που σας έδωσε το βραβείο)
    4. Γράψτε για τον εαυτό σας 7 πράγματα που ακόμα δεν γράψατε,
    5. Γράψτε ένα σχόλιο σε αυτόν που σας χάρισε το βραβείο .

27 komentarzy:

POLALA pisze...

Ale mi miło, że Cię rozweseliłam :-)

Asia i Wojtek pisze...

Ag, dziękuję:-))) Już myślę o 7 rzeczach i 16 blogach:-)))

artdeco pisze...

dziekuje slicznie, nagroda niesamowicie mila. Pozdrawiam goraco :)

Ataner pisze...

Bardzo mi milo, dziekuje za wyroznienie:))))

OLQA pisze...

dziękuję za wyróżnienie, już myślę kogo by tu wróznić , bo parę blogów "mi podebrałaś":)

MariaPar pisze...

Aguś, dziękuję serdecznie za wyróżnienie, a wyróżnionym gratuluję.
Buziaki weekendowe

Ajka pisze...

Ag. dziękuję za nominację, naprawdę ją doceniam. Przepraszam jednak, że nie pociągnę zabawy dalej - jakiś czas temu założyłam, że na blogu będę unikać tego typu zabaw bo jest ich dość dużo. Co nie zmienia faktu, że bardzo mi miło :)

Mirelka pisze...

kochana bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie :):):) zaskoczyłaś mnie tymi zielonymi paznokciami :):):) i zarazem ucieszyłaś, bo u mnie w rodzinie każdy mi mówi, ze mając trójkę dzieci powinnam juz spoważnieć :):):) he he he daleko mi do tego :):):):)buziole

Ola pisze...

cieszę się, że odkryłam Twój blog:)

Beata pisze...

:)

Paula pisze...

Witam! Cieszę się, że "wpadłam" na Twój blog. Tym bardziej, że już za miesiąc będę na jednej z greckich wysp, więc informacje z bloga bardzo mi się przydadzą.
Pozdrawiam

Fio pisze...

Ag, pięknie, pięknie dziękuję :-))) Ale niespodzianka! Zaraz postaram się to wszystko ogarnąć :-D
Naprawdę nie masz komórki? No i ciekawa jestem tych "innych" rzeczy, ale rozumiem, ze tajemnica ;-)
Serdecznie pozdrawiam,
Fio

Kaprys pisze...

Kochana dziękuję za nominację, postaram się niebawem u siebie wywiązać się z zadania ;-)
Pozdrawiam Agnieszka

Kajka pisze...

Gratuluję Tobie i dziewczynom. Z ogromną rodością czytam Twoje nowinki z Tak mi bliskiej Grecji. Cieszę się, że Cię znalazłam. Aga, błagam zmień na wyskakujące komentarze. Przepraszam że o to ponownie proszę ale mam kłopoty z komentarzami.
Buziole

maj. pisze...

Dziękuję, dziękuję bardzo!!!! Przy okazji dowiedziałam się ciekawych rzeczy o Tobie :))) Włosy związane? A ja Cię zawsze widzę w moich myślach, no wiesz.....te loki rozwiane....

aagaa pisze...

Dziękuję Ci kochana bardzo!!!!!
Buziaki

TworzymyInaczej.pl pisze...

Witaj,
Przepraszam,że dopiero teraz,ale nie zaglądam do artykułu. Chciałaś namiary na mojego bloga :)
www.laprovence-pl.blogspot.com
Magda z artykułu Kobieta z Pasją

Mona pisze...

Dziękuję Ci moja droga :)) jaka niespodzianka miła ..Oczywiście wyróznienie i zabawę oczywiście przyjmuję :)

Pozdrawiam w niedzielę , za oknem u mnie po deszczu juz jest słonce ,ale trudno się cieszyć..bo cały czas zyjemy wydarzeniami z Norwegii :((

u Alojka pisze...

Agnieszko, bardzo dziek uje za wyróżnienie. Pozdrawiam

ART-TRAVELLER pisze...

Σε ευχαριστώ πολύ Αγνή μου , το βραβείο σου με τιμάει ιδιαίτερα και με μεγάλη χαρά θα προσπαθήσω να το επικολλήσω και στο δικό μου blog !!!!!
Ακόμη σε ευχαριστώ για τις τακτικές σου επισκέψεις στον μπλογκόσπιτο μου και για τα πάντα καλά σου σχόλια !!!
Εύχομαι καλή συνέχεια και καλό Καλοκαίρι σε εσένα και στην οικογένεια σου !!!

Ola pisze...

dziękuję za wszystkie miłe słowa, zostaję nową obserwatorką:)

Ρένα pisze...

Αγνή μου καταρχήν χάρηκα για τη γνωριμία!!!Καλωσόρισες στην παρέα μας!!!Θέλω να σε ευχαριστήσω για το βραβείο σου αλλά και για την εκτίμησή σου!!!Σε ευχαριστώ πολύ!!!

ria pisze...

Καλή μου φίλη σε ευχαριστώ απο καρδιάς για το βραβείο!!!!!!
να ξέρεις πως έρχομαι συχνά στο σπιτάκι σου!!!
τα φιλιά και την αγάπη μου σου στέλνω!!!!!!

nimucha pisze...

No tak, ja opóźniona w komentarzach, ale dotarłam :) Ag, dziękuję bardzo za wyróżnienie :) I Tobie też serdecznie gratuluję! :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS pisze...

Ευχαριστω πολυ που με διαλεξες μεσα σε τοσους φιλους.τιμη μου.Θα το παρω και θα το παω στο σπιτικο μου.Θα κανω αναρτηση τελος Αυγουστου γιατι τωρα λειπω διακοπες και μπηκα για λιγο.Να εισαι παντα καλα και καλο καλοκαιρι με υγεια.

Jowi pisze...

Piękne dzięki za wyróżnienie. Oczywiście ,że przyjmuję i przyłączam się do zabawy.Pozdrawiam gorąco.Choć przy tych upałach odrobina chłodu by się przydała.;-)

Monika Madejek pisze...

Kochana, pięknie Ci dziękuję za wyróznienie!!!
Ciszę się, że do mnie zaglądasz i miło jest myśleć, że piszę też dla Ciebie, nie tylko dla siebie:)
Żeby się nie dublować, o sobie napisałam tutaj: http://pokojzkominkiem.blogspot.com/2011/07/kroliczy-slub.html

Buziaki Ci słoneczne posyłam***

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...