In Polish....somtimes in Greek.....by Polish woman , who lives in Greece

piątek, 13 maja 2011

Szczesliwej drogi czas


Kij w reke na wypadek spotkania z dzikimi psami , wezem albo zmija i w droge !!




To piosenka z mojej mlodosci , wiec mozna i nucic , a nawet spiewac....




Mozna podziwiac kwiatki jak u babci Marysi na wsi...




Mozna podziwiac gory i wylaniajacy sie powoli zalew Polifytu.




Maki, maki nigdy nie ma ich za duzo !!!




Idzie sie wspaniale tym bardziej ,ze z gorki !  O powrocie pomysle pozniej....




Mozna nie myslec, wdychac,wzdychac, podziwiac, isc i isc w strone slonca...






Ten post pisze po raz drugi, bo pierwszy z Waszymi pieknymi komentarzami po prostu znikl.

23 komentarze:

MariaPar pisze...

Mieszkając w mieście, tęsknię za taką bezkresną przestrzenią.
Dziękuję za życzenia i serdecznie pozdrawiam :-)

Peninia / Gosia pisze...

Przepięknie...klimat uroczy!Ciepło i wiosennie pozdrawiam oraz posyłam moc uścisków:)Miłego słonecznego dnia życzę;)

Kaprys pisze...

Cudne widoki u Ciebie !!!
Ach aż by się chciało wybrać gdzieś na wycieczkę... tylkoczas nie bardzo pozwala ...
Pozdrawiam Aga

BRONKA pisze...

A może zabrałabyś mnie ze sobą,
obiecuję nie przeszkadzać ;-D

aagaa pisze...

O rany !! Jak pięknie!!!!

Ninni pisze...

Beautiful landscape!

Sabine Gimm pisze...

Wonderful pictures.
Greetings Sabine

Joanna Oborska pisze...

/No, to jedna rzecz łączy moją i Twoją wieś-bezpańskie psy, których się boję i nawet kij nie pomoże ;) :) Mam też wodę i maki i góry ... kilkaset kilometrów dalej :)

Ataner pisze...

Wspaniala wycieczka, podazam Twoim sladem.
Pozdrawiam:)

Blogger przez dwa dni oszalal, u mnie tez byla awaria i zezarlo mi kilka komentarzy:(

MYSTELIOS pisze...

Η υπέροχη μαγεία της φύσης αποκαλύπτεται απόλυτα μέσα από τις καταπληκτικές σου φωτογραφίες !!!!
Καλό Σαββατοκύριακο και καλή συνέχεια !!!

ZÉ ROBERTO pisze...

Hi Agnicy!
Beautiful landscapes. I like having roads and paths.
Congratulations on your photos.
Visit my blog.
Roberto

u Alojka pisze...

dobrze ze powtorzylas ostatniego posta, piekne
zdjecia.

Ja zapraszam Cie na moj blog, wylosowalam Cie do karteczki, tylko nie wiem ktora chcesz.
pozdrawiam

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS pisze...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΕΜΑΤΗ ΚΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ-ΥΓΕΙΑ- ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.
ΜΑΓΙΚΕΣ ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ!!!!

maj. pisze...

Cudność nad cudnościami...Chcę tam być :)

zielinskabeata pisze...

takimi ścieżkami można spacerować! pięknie tam

Anonimowy pisze...

Beautiful photos from a beautiful place.
Mio

Bartosz Konopnicki pisze...

Piękne rejony d fotografowania i wypraw;)

Yba pisze...

Przepięknie!

xinex pisze...

Breathtaking scenery and beautiful flowers!....Christine

andziaczek pisze...

Zazdroszczę okolicy:)zdjęcia świetne a ja mam na razie tylko dwie Damulki niestety, trudno je dostać:(

GundaM pisze...

wow, all that flowers alt that colors!!! love it ;)

Espresso pisze...

Cudownie!Poczułam się jakbym była natym spacerku.
Maki i widoki mnie powalają:)
Cała seria super,pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Słoneczko tutaj tez muszę zostawić słówko. Jak ja Ci zazdroszczę tych widoków, dla mnie to raj na ziemi, pewnie i wtym raju jest czarna dziura, ale przynajmniej na zdjęciach tego nie widać. ogarnął mnie istny błogostan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...