In Polish....somtimes in Greek.....by Polish woman , who lives in Greece

niedziela, 3 kwietnia 2011

Kolekcje- nie moje


  Zrob kawe i usiadz wygodnie!!!



Dzis jest piekny dzien !!!!  Pokaze kolekcje moich ulubionych blogowych kolezanek. 
MariaPar ma setki pieknych rzeczy, wiec jak tu wybrac. Bardzo mi sie podobaja jej porcelanowe figurki .
MarioPar dziekuje za pozwolenie na ich pokazanie !


 
To nastepne jej cuda, jak chcecie zobaczyc wiecej to kliknijcie na jej Galerie Interior.




Elli z Kozani juz od dawna czeka na pokaz swoich ukochanych kacikow z ukochanymi rzeczami.




To przepiekna kolekcja porcelanowych domkow. Tutaj jest nielatwo zdobyc takie rzeczy. Ale dla chcacego...nie ma nic trudnego, nawet na choince ma przepiekne domki.
Moja kolekcja domkow jest tu.




Tasa ( Anastasia ) zdobi Swoj salon tymi dwoma przepieknymi gablotami.
Jak ona to robi ,ze nigdy tu nie ma ani cienia kurzu ???



To kolekcja dzbankow do kawy w kawiarence Anastasia. Nie moglam sie jej oprzec !!! Jest ich 16 !!!
Niezle !!!



Moja ulubiona szalona Wloszka z Milano -Renata uwielbia kwiaty, kaktusy i nie tylko. Takich rozkwitlych kwiatow jak u niej nigdzie nie widzialam.





Male dziewczynki  zbieraja setki rzeczy . Christina tez. Ale na glownym miejscu sa takie figurki. Baletnice , aniolki, wrozki itp.




Ze wszystkiego, drewno, metal, porcelana, plastik, szklo... nie ma wiekszego znaczenia. Byle przypadlo do serca.  Podobna kolekcje z charakterem ma Antonina.



Jak kawusia sie skonczyla to czas na nastepna !!!! 
Pisanie tego bloga sprawilo mi wielka przyjemnosc , dziekuje za zdjecia z CALEGO serca !
Milego tygodnia !



9 komentarzy:

MariaPar pisze...

To prawda, co człowiek to pasja. Każdy ma pewną sferę życia zarezerwowaną wyłącznie dla siebie.
Bardzo lubię poznawać ludzi poprzez ich kolekcje.
A tobie Aguś, dziękuję za taką reklamę :-)
Miłego poniedziałku

aagaa pisze...

Świetne kolekcje....A ja miałam gości i nie zdążyłam zrobić dla Ciebie zadnych zdjątek...
Buziaki

ewamaison pisze...

kurcze ale tego wszystkiego masz...ja zaczęłam zbierać filiżanki ale przestałam je spotykać na allegro i kolekcjonowanie na razie stanęło w martwym punkcie - chodzi mi o takie maleństwa w cynowych koszyczkach z kobaltowymi kwiatuszkami. pozdrawiam, ewa

Ingmarie We pisze...

Very lovely photos. Fantastic mosaics.Have a nice week.

Peninia / Gosia pisze...

Och właśnie zrobiłam kawę i zaczełam czytać i oglądać...wspaniełe:))Dziękuję za chwile przyjemności dla duszy:)
Z całego serducha dziękuję za odwiedzinki na blogu i miłe słowa:)Bardzo mi miło:)Wiosenne promyczki i buziaki posyłam!

Raincloud pisze...

Uwielbiam kolekcje. Najbardziej cudze, bo to jednak bardziej praktyczne ;) Też mnie zawsze zastanawia kwestia kurzu u kolekcjonerów...

Ataner pisze...

Piekne kolekcje. Dziewczyny maja pasje, gratuluje!

Kaprys pisze...

Dziękuję !
P.S. ;-)
Pozdrawiam Aga

Anonimowy pisze...

Jaki ładny post na temat tego wspaniałego porcelany! Wszechstronność obszary zbierania, a jednak może być tak fascynujące! Dzięki za miłe przerwy na kawę i wieczorem Agnicy życzy
Ina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...