In Polish....somtimes in Greek.....by Polish woman , who lives in Greece

niedziela, 20 lutego 2011

Odrobina slonca Λιγουλάκι ήλιο

Zakwitly migdalowce,obok zaszlorocznych , ktore nie spadly sa nowe, cudnie pachnace kwiatki. I to nie od wczoraj.......

  Kozani ze wzniesienia Swietego Tomasza.

Κοζάνη από τον Άγιο Θωμά.


Pomaranczowe od zachodzacego slonca gory Pieria.

Ποπτοκαλί από τον ήλιο τα Πιέρια Όρη.


  Nie moge sie nimi nacieszyc, mam nadzieje, ze nie nadejda wielkie mrozy ,aby je zmrozic....

Τα λατρεύω , ελπίζω ό΄τι δεν να έρθει παγωνιά και να τα παγώσει....




10 komentarzy:

Aleksandra Stolarczyk pisze...

to juz wiosna - ale Ci zazdroszczę!:)

maj. pisze...

Och, jak mi tego trzeba... Słońca i ciepła!!!

milmato pisze...

Migdałowce śliczne, niech się utrzymają jak najdłużej:)
Uściski:)
Magda

Joanna Oborska pisze...

Ja mam wrażenie, że region, w którym mieszkam jest oddalony od takich klimatów o całe lata świetlne. Jest tak ostry mróz, że przed chwilą mokra dłoń przylepiła mi się do klamki. Z nosa też kapie :(
Pozostaje mi tylko Ci zazdrościć i podziwiać Twoje fotki :)

Unknown pisze...

Tęsknię już za Grecją. Za zapachem powietrza i kolorem nieba. Pięknie kwitnie migdałowiec. U nas dzisiaj 21 stopni mrozu...
Pozdrawiamy serdecznie choć lekko zmrożeni.

MariaPar pisze...

Pięknie jest !

Kaprys pisze...

Kochana ale u Ciebie pięknie i wiosennie a u mnie śnieg za oknem i zimno że się z domu nie chce wyjść bbrrr !!!
Pozdrawiam Aga

Anonimowy pisze...

Te gory na horyzoncie robia wrazenie! Swietny widok... no a kwitnaca migdalowce! Bajecznie :)

OF SPRING AND SUMMER pisze...

Hi Ag,
How lovely with spring blossoms!
Have a wonderful week
Ingrid xx

Peninia / Gosia pisze...

Kochana pięknie...wspaniałe fotografie!!!
Dziękuję za odwiedzinki na blogu,bardzo mi miło:)Ślę ciepłe pozdrowienia i uściski:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...